fredag 12 mars 2010

Torsdag-fredag

Träningsrundorna fortsätter. Jag hoppar runt ute 1-2 ggr/dag, ibland går det bra och ibland inte men i vilket fall som helst så är det skönt med luft.
Igår em var jag hos Gunnel på födelsedagslunch. Trevligt att komma bort en stund.
Idag har jag haft besök. Erik och jag chattade på förmiddagen och inom en timma var an är med fikabröd. Inte illa, att en ung kille kör från Karlskrona, köper fikabröd och hälsar på en gammal tant, när han har en ledig dag. Det är nog för att jag är så ungdomlig?????????
Bosse från IoGT kom också på en snabbfika. En gammal och en ung kille på besök en vanlig fredag! Inte illa.
Härligt med alla besök.
Nu ligger Evert pall i dunderförkylning och jag smyger längs väggarna för att inte bli smittad. Elias och Rachel och lille Carl är också sjuka men än håller jag bacillerna stången.

1 kommentar: