måndag 1 mars 2010

Knyppelkurs ikväll?

Viljan finns men det går inte. Om jag ska sitta med benet rakt ut eller helst lite högre så kommer jag inte under bordet och att knyppla från sidan fungerar inte. Knyppelfröken om man får kalla henne så har redan ringt två ggr och undrat om jag behöver hjälp. Snällt. Hon är rädd att kursen har för få deltagare. Borde inte vara något problem för om alla har betalt så kan Vuxenskolan knappast lägga ner en pågående kurs. När man lyssnar på dem så verkar det som att det gäller några högre studie, som leder till proffessur minst!
Så nu vet ni när jag dränker i knypplade saker i framtiden.

Turistpiller hjälper mig och det är skönt för då kan jag knapra värktabletter och det behövs.
Idag har Johan varit här på morgonfika. Kul med lite sällskap en stund.
Nu är lunchen avklarad och jag har intagit min sköna säng men har tänkt att hålla mig vaken. Sitt/ligger som ett V i profil eller med min mage så är nog W med sanningen överensstämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar