fredag 19 mars 2010

Idag har jag /vi hängt på grannarna igen!

Eddy och Gunnel skulle ner till Trummenäs och vattna blommor och de undrade om vi ville hänga med. Så klart! Vi fick både handla, fika och äta lunch.
Jag uppmärksammade att våren är på väg. Det blev mindre och mindre med snö ju längre söderut vi kom och sen när vi kom hem så hade knoppar av julrosor stuckit fram ur rabatten.

Igår hade vi besök av Lasse och Lillemo från Öland.

Det är helt otroligt, så här mycket besök som jag har haft under de här sex veckorna har jag aldrig haft förr.
Tiden har verkligen gått fort och nästa fredag hoppas jag på att röntgen visar klartecken så att jag kan börja träna foten. Lite gymnastik lär nog behövas om hela foten ska ner i backen. Foten är väldigt vinklad nu så det lär nog kännas misstänker jag.
Akta er bara vad jag ska promenera sen för nu är det inte mycket till kondition kvar och den behöver tränas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar