tisdag 9 mars 2010

Igår måndag tröttade jag nog ut Johan?

Den stackarn skulle skjutsa mig till Apoteket för jag insåg att jag nog var tvungen att lösa ut ytterligare piller. Tanken var att det skulle bli en snabbisrunda men han fick vänta, vänta och vänta. Gå aldrig till Apoteket i Torsås på en måndag blev lärdomen!
På hemvägen körde vi runt mormor för hennes piller skulle också läggas i dosett. Johan fick bära ut hela skåpet till bilen så fixade vi det galant. Det blev en snabbis och så lovade Johan att hälsa på henne idag istället tillsammans med Carl förstås för det var det enda hon frågade om. Det verkade inte som att hon förstod att jag var utanför.

Undrar om Linda började fundera på vad Johan tagit vägen?

Kan ni tänka er att på fm var Carl här ensam en stund. Evert och han hade kuddkrig i gillestugan så det gick bra att vara handikappad barnvakt. Jag behövde bara serva med lite frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar