fredag 24 april 2009

Jag ska till Kalmar om ett par timmar...

för det verkar inte som om Mia vill att jag ska komma till London? Amani och jag kunde förgyllt tillvaron för henne annars.
Nej, jag vill inte åka, så det så. Surt sa räven?

Jag har rest runt ändå i veckan. Linköping i onsdags, Mönsterås igår och då tandläkaren i Kalmar idag.
Är det någon som är sugen på Thaimat så åk till Mönsterås! Det är en köping som är värd ett besök. Tur att jag konsultar lite så att jag uppmärksammade den orten. Tidigare har jag genom konsultuppdraget även besökt en trevlig restaurang i Timmernabben.

Jag pratade med två tidigare arbetskamrat igår och jag är inte avundssjuk! Stackars människor, vad de sliter! Det är nästan lite orättvist mot dem att jag har det så bra?

Nu hoppas jag på att hitta en fikakompis i Kalmar efter tandläkarbesöket - sen ska jag hem och se om jag hinner med en Applerumsrunda med Linda och Carl.

2 kommentarer:

  1. Vi får satsa på att åka till London nästa vår Gerthie :) För en sak är säker London skulle aldrig bli sig likt igen efter vår vistelse !!!

    Hoppas du hittade en fikakompis

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Nej, hittade ingen - du får flytta "hem" så att jag kan fika med dig!

    London - ja så klart att vi ska göra den staden.
    Eller om vi ska knäcka Mia och ta en annan stad som hon inte varit i så att hon blir lite avundsjuk.
    Paris eller Hjo?

    SvaraRadera