tisdag 10 mars 2009

Nu är det snart

bara stora saker kvar att avsluta och det tar tid.
Mias långkofta
Gardiner
Överkast

och sen har jag sett massor med saker som jag vill göra........

En sak till kan jag bocka av - i eftermiddag har jag bjudit ett kontor på tårta. Det är alltid en början så nu är jag på gång. Måste bjuda på minst två kontor ytterligare.
Fast sen börjar det problematiska - vad ska jag göra med alla strökompisar? Åka runt och bara fika lite med de utvalda eller hur gör man? Inte helt enkelt när man har varit kringresande artist fast jag måste erkänna att det var roligt att få uppmärksamheten så något måste jag fixa till dem. det får nog bli någon slags turne utspridd över tiden.

2 kommentarer:

  1. Du kan ju bjuda på skorpor?
    de är billigt och räcker länge.

    SvaraRadera
  2. Du, det var inte precis kostnaden jag tänkte på närmast utan mest att det inte ska bli konstigt. Det är lättare att hantera "hela" gäng. Det får bli en eriksgata utspridd över tiden.

    SvaraRadera