tisdag 24 mars 2009

Idag avstår jag från

Spa-behandling och 3-rättersmiddag på Stufvenäs!
-men det är inget avstående som grundar sig på några ädla premisser utan tvärtom jag gör det inte med någon större glädje för tillfället kommer aldrig igen!

AMP ska sluta efter nästan 50 år i banken och typiskt nog är det firande av henne ikväll och här är jag utslagen av en banal förkylning.

Sen är det ju frågan om vem det är synd om henne eller mig eller rentav resten av sällskapet?

Hur eller hur så slipper de höra mina nedskrivna minnen men jag ska nog se till att AMP får dem vid ett annat tillfälle. Om inte annat så i mars 2010 för då har jag lurat hit henne på kaffe. Jag frågade häromdagen om hon kunde komma och dricka kaffe i mars 2010. Javisst svarade hon. Bra, sa jag för då kan du revidera räkenskaperna för Friskis & Svettis samtidigt. Så lätt fixade jag valberedningens arbete! De hade sökt efter revisor länge men de kunde inte knepen.

Så ful är jag alltså och det är kanske därför som jag är däckad idag.

1 kommentar:

  1. BehÖver du en ersättare?
    Ja kan skriva en lite lapp "Gerthie" å sätta på skjortan?

    SvaraRadera