söndag 15 mars 2009

Nej tack Elias!


Du kan inte följa med på bio med den munnen!
Å andra sidan så hade du det gosigare hemma med mamma medan farmor och Eric var på Findus & Pettsson. Observera att den här gamla bloggaren var på premiär igen!
Måste tala om att Rachel gjorde jättegod saffransrisotto, som vi åt innan Eric och jag gick på bio. Desserten kan ni gissa er till av Elias mun, kanske?
Vågar jag berätta vad jag gjorde på tåget Kalmar-Linköping-Kalmar? Stickade!
På hemresan hade jag dessutom trevlig granne, som helt osvenskt pratade med mig hela tiden. Vad jobbar han tror ni? Psyket så klart. Det var en skolad kommunikatör. Tiden gick jättefort och vi hade massor med gemensamma bekanta. Han verkade känna till hela Torsås och då var det inte från arbetsplatsen utan från hobbyarbetsplatserna!
Den kidnappade babyn i USA har fortfarande inte kommit tillrätta och polisen gör ingenting!
http://www.thorwang.com/, där kan ni följa mammas blogg och se domstolsbeslut mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar