onsdag 2 mars 2011

Efter förra veckans artikel är man kändis!

Jag ska börja sälja autografer på garnbanderoller. Det tror alla på, eller hur?
Nej, men det var ganska kul art Barometerns reporter hittade till stickträffen. Jag är misstänksam mot telefonförsäljare så jag tok givet att den stackarn skulle sälja något, när han ringde och frågade om han fick komma och hälsa på. Tur att 25- öringen trillade ner så att jag fattade att det var på "riktigt".
Det damp ner ett mail att man uppmärksammat artikeln även i Kalmar. Sticktanterna på Ariadne skickade hälsningar.

Imorgon är det dags att fira deltagareo100 för den här terminen. Jag har bjudit in en kvinna som ska visa japansk uppläggning. Den ska vara mer elastisk än vår vanliga.
Lite finare fika och en liten present också, kanske? Tja, de som är där får se.

En riktigt stor sak händer också! Högst troligt att gipset åker all världens väg.
Sen börjar träning, träning, träning, träning och så småningom så är fotbladet i backen igen.
Tur att det inte är första gängen jag är ute för det här. Förra gången trodde jag att allt var bra när gipset kom av men de förväntningsrna har jag inte nunutan är mer realistisk.
Nu har jag många delmål istället.

2 kommentarer:

  1. Ledsen att tröjan till Eric/Elias blev till kaos. Hoppas det går att reda ut. Känns tråkigt att den blev försörd då den nästan var klar.
    Eric har undrat om strömmen kommit tillbaka hos er?

    SvaraRadera
  2. Tröjan är tillfixad och strax klar igen så oroa dig inte för den. Strömmen ja, vågar man svara ärligt på det? Eric viill ju komma och stanna här, när strömmen kommer tillbaka.

    SvaraRadera