onsdag 9 mars 2011

Bläh!

Idag är jag tjurig.
För att
Det gör ont
Det blåser
Inga skor passar
De gamla inlägget är " buckliga" på fel ställe
Det är långtråkigt


När det känns så ska man väga det mot vad som är positivtw
Vad kan det då finnas för positiva saker?
Att jag kört bil igen (det är ju bra för larmet går i Ragnabo, när det är strömavbrott)
Kan hälsa på mamma - det var på tiden.
Fått tid för att göra avtryck - ett steg på vägen mot att kunna gå riktigt
Kanske kan jobba någon dag snart

Nä, nu vill jag tjura lite till för jag är otålig. Vill kanske se lite människor? Kanske ska ta och plåga Gunnel?

5 kommentarer:

  1. Du får tänka så att det är många andra som har det värre...

    SvaraRadera
  2. Ja, ja. Så tänker jag men det är bara det att det gör så förtvivlat ont igen och tabletterna hjälper inte. Bara tålamodet som tagit slut en stund. Det blir snart bättre igen.

    SvaraRadera
  3. Stackare!! Det vänder snart! Idag kommer jag att skicka ner ett paket till dig med lite kläder från Mia, då kanske du blir på bättre humör :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Amani, går det att skicka som paket? Behöver du inte hyra en lastbil?

    SvaraRadera