tisdag 8 februari 2011

Henke undrar

Vad jag ska göra imorgon? Sjukhuset så klart! Det är mitt utflyktsmål varje vecka. Imorgon får jag nog nytt blått gips eller orange. Får jag det så är det ett tecken på att jag inte har en infektion. Det har jag inte!
Jag tror att det är en skada på en nerv, som värker så in i vassen.

Ikväll har jag haft besök av lilla Anita H. Hon kom glad som vanligt och med en korg med hembakadd semlor.
Vi babblade på men sen fångades vi av en liten tjej från Dubai. Evert kom ner och undrade varför det var så tyst?
Så klart vi tittade på klippet med Tala Badri och hembuds dotter. Då behövs inga ord.
Googla på namnet så hittar ni berättelsen om Dottern och mamman.

3 kommentarer:

  1. Hej Mamma! Helt fantastisk är hon och i slutet av Mars ska hon komma till Sverige... mer om musiken då och vara Emarati... knyta band med Sverige! Kram
    ps. jag hänger nog på som hovdam!

    SvaraRadera
  2. Kan ni ta en sväng runt det här hovet då?

    SvaraRadera
  3. Nu kan ju svänga upp, men du ska ju hit!=!??!??!

    SvaraRadera