tisdag 7 september 2010

Så tomt!

Usch, den här gången känns det värre än vanligt!
Det har varit någon liten småkompis här nästan hela sommaren och så helt hastigt och lustigt är ingen kvar att mysa med. Bara några Bamsetidningar, hårband och lite kritor, som påminner om barn.
Tur att Henke ringde och bokade upp ett par dagar och sen får jag se till att hyra Carl lite.

Så kanske jag ska vara liten vuxen och höststäda? Ah, vi får se om det blir något med det. Stickorna finns alltid och garn har jag. Nästa torsdag startar jag dessutom stickcafé så när det har gått ett par dagar så är det ungerfär som vanligt igen.

Men just nu är det de ljuva sommarminnena som är starkast.

3 kommentarer:

  1. Lilla Mamma! kramar i massor till dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Kram tillbaka! Nu har jag flyttat Bamsetidningarna så att jag slipper se dem...
    Nästa gång ni åker följer jag med!!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst saknar man dem!! Tråkigt, tråkigt att dem har åkt hem!

    SvaraRadera