torsdag 23 september 2010

Pengarna strömmar ut och någon jublar?

Stenskott = ny vindruta, punktering = nytt däck. Ja. ja så det kan bli! Punkteringen var mitt eget fel så jag har ingen att skälla på. Stenskottet inte en aning. Det bara fanns där när jag körde från Linköping igår morgon.
Jag spenderade några timmar i Högsby på hemvägen så jag fick glänsa lite. Det finns ingenstans man blir så uppskattad. Vi hade inte klarat den här övergången utan dig - det säger chefen på stället varje gång. Högdjuren i styrelsen är och spanar in Oraklet och igår träffade jag även internrevisionen. Oj Oj.
Ikväll har jag haft mitt stickcafé och där jublar damerna och tycker att livet leker.

Humöret går upp och pengarna ut så det blir jämvikt trots allt.

2 kommentarer:

  1. Vilket skit med stenskott och punktering. Tack för besöket och barnpassningen. Du kommer väl imorgon också?

    SvaraRadera
  2. Nä, du har inte bett om barnvakt imorgon? Eller fattade jag det inte?

    SvaraRadera