måndag 20 september 2010

Linköpingsvistelsen fortsätter-

Idag har vi varit i lekparken, som ligger en liten, liten bit bort. Det var 20 grader i solen så det var skönt.
Lite kyckling till lunch och så en tur in till staden. Min telefon, som jag köpte sist jag var här fungerade inte så jag passade på att besöka affären och gnälla lite. Kundtjänsten hade inte kunnat hjälpa till var sig på telefon eller chatt tidigare. Jag fick lämna kvar telefonen för återställning som skulle ta tre timmar. Ingen fara kanske ni tänker. Det går lätt att fördriva i stan men icke-Det fanns två små killar som ville hem och leka så vi åkt hem med en liten avstickare runt gamla Linköping.w
När vi kom hem hade herrn i huset också kommit så det blev lite snack om vad vi skulle äta, göra osv. Rachel hade fått paket från Brasilien så jag skjutsade henne till Statoil för att hämta lådan (om den var stor) Ni var den inte så stor, två böcker, en bok som hon hade läst till hälften tidigare men glömt på flygplan i Portugal och så hade hennes mamma skickat en Bibel för kvinnor. Rosa pärmar och silver på gavlarna. Finns det sådana är också?

Kvällsmat kräftsoppa så nu sitter man här proppmätt igen. Kompisen Eric ligger bredvid medan Elias skakar på huvudet och vill inte vara med oss-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar