torsdag 16 september 2010

Igår tog min semester slut.

Nu undrar ni vad det är frågan om, eller hur? Inget allvarligt, jag fortsätter att lata mig men har lite hjärnjypa ibland och då är det bra att Högsby vill ha besök av mig. Det bästa är att jag kan åka dit när det passar mig och de blir bara glada ju mer jag kommer.

Idag startar jag en annan rörelsegren. Jag startar ett stickcafé! Undrar hur det ska gå? Kommer det någon/några? Jag har laddat med garner och kakor i alla fall så får vi se hur det blir. Rörelse och rörelse. Det ska inte bli något överskott utan det går tillbaka till de stickande vännerna i form av garn.

Anders G kommer förstås inte men det hade han säkert gjort om han inte hade varit nere i Sydafrika och doktorerat. Imponerande! Ska han gå i doktorshatt hela vintern eller ska jag sticka en mössa åt honom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar