måndag 1 november 2010

Höstlov var det här!

Nog verkar han nöjd? Han har hittat en borttappad legobit, vunnit Apspelet, snurrat i takgungan och tittat på Herbie. Då gör det inte så mycket att man tappat sitt legoluftskepp i golvet? Det kan pappa fixa, säger han. Ok då tror vi på det!
Just nu sover han och kramar samtidigt om sin nalle, som symboliserar mamma och den andra handen kramar om en blå frottéhanduk, som pappa sydde när han var liten. Jag skulle gärna ta ett kort för han ser så otroligt söt ut där han ligger men jag vågar inte störa med blixt. Sista orden innan han somnade skickar jag som hälsning till ett oroligt föräldrarpar: Jag älskar mamma och pappa och Elias. 
Lite efteråt kom ett tillägg! Gissa vem?

5 kommentarer:

  1. Farmor! Du är bäst! Kram/Rachel.

    SvaraRadera
  2. Star Wars tror jag han sa. Du måste hört fel.
    Superbra att han får vara där och får lite egen tid med dig. Elias trivs också med att ha huset för sig själv några dagar.

    SvaraRadera
  3. Visst, han sa så klart mamma och Star Wars och Elias och farmor. Att man ska höra så dåligt!

    SvaraRadera
  4. Underbart att ha sin mormor/farmor...
    Hej hej Eric från kusinerna i Dubai. Här skiner solen. Alma Ebba och Eddie är i skolan, de har inte höstlov.. men i nästa vecka är de lediga! kramar kramar kramar M

    SvaraRadera