söndag 20 juni 2010

OJ, det är mycket nu!

Det händer saker hela tiden!
  • Linda har fyllt år och bjöd på två (2) fester!
  • Henke med familj har varit på besök en helg
  • Rolf har tittat in ett par gånger
  • Jag har varit i Högsby tre/fyra gånger
  • Jag har varit i Kalmar på Värdsstickdagen
  • Jag har varit i Kalmar med Foten (jag var med med resten av kroppen också) 4 gånger
  • Jag har cyklat Kvillarundan en gång, storartat!
  • Jag har köpt lite plantor för omväxlings skull
  • en hel del pyssel med gamla modern, som inte mår alls bra för tillfället
  • spanat in bröllop, undrar om inte det där talet nye prinsen höll var riktat till mig?
  • och så idag premiär - gått Inga Nyströmrundan, fungerade till 3/4. Dock ett framsteg!

I veckan är det dags att ta en tur till Rökeriet i Brömsebro för att skaffa lite ugnsmarinerad lax till den väntande helgen. Det passar bra för jag har en hel del kassar som ska lämnas vid Litauenhjälpen.

Till helgen är det full rulle igen. Undrar om alla sex barnbarnen vill gå på cirkus på lördag? En frivillig vuxen som följer med mig kanske? Kan vara bra att vara två om t ex jag vill rida på kamelen. Undrar om Amani är i Bergkvara? Då blir det två barn ytterligare och så kan den tanten följa med och vara min piga.

3 kommentarer:

  1. Fin bloggen är!! Sorry är tyvärr inte hemma på lördag, vi kommer måndagen efter midsommar. Annars hade cirkus varit roligt :)

    Vi ses snart!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag inte parallellen mellan dig och grodan som prinsen nämnde i talet?

    SvaraRadera
  3. Amani, du är stollig, fira midsommar i huvudstaden. Det går bara inte.
    Henke, alla andra meningar utom den då? Eddie är min groda så den gills inte.

    SvaraRadera