onsdag 5 maj 2010

Idag vill mormor ha nya kläder.

Det kom en order på morgonen om att hon behöver jumprar med 3/4-lång ärm och pressylta och bullar.
Bullar tog jag i frysen, ett snabbstopp hos Olssons kläder och en runda i Konsum så var leveransen klar för idag men hon vill säkert ha något annat imorgon. Imorgon ska jag dock göra ett försök att jobba. Egentligen hade jag tänkt att ge mig iväg idag men det som sitter längst ner på ena benet ville inte.

Igår var jag på party tillsammans med heka bankgänget i Torsås. God mat och dryck. Ingen fara, jag körde men jag såg på drickat, att det var gott.
Vi fick marinerad kyckling (kall) och potatisgratäng. Jag ska göra en laddning med sådan kyckling. Smart att ha i sallader, till pasta, gratäng eller vad som helst t ex buffémat.
Vill ni ha receptet?

5 kommentarer:

  1. Japp, det vill jag.
    Varma halsningar fran dottra Di

    SvaraRadera
  2. Nej, jag vill hellre ha maten serverad. Tack på förhand.

    SvaraRadera
  3. OK, då bjuder jag Henke på mat och serverar Mia ett papper

    SvaraRadera
  4. Jag vill oxå bli serverad lite god mat, Tack:)

    SvaraRadera
  5. Då får du pallra dig hit!

    SvaraRadera