söndag 1 februari 2009

Inatt har jag haft en karl i sängen!!!!

Efter diverse ritualer på kvällen så kröp vi ner i sängen. Vi hade det riktigt skönt och båda slumrade till.
Jag vaknade upp och tyckte, att det blev alldeles för varmt och försökte därför dra mig undan. Tydligen så gjorde jag inte det försiktigt nog för karlen vaknade upp och ville absolut ligga nära. OK, tillbaka i ursprungsläget då! Karlen somnade om ganska snabbt. Efter ett tag tyckte jag att han sov så djupt att jag försökte dra mig undan igen men se det lyckas inte. Han sover med uppfällda antenner!
Den här proceduren upprepades några gånger så till slut föll jag till föga. Vi låg där i sängen ihoplimmade. Vad händer då? Precis när karlen slumrat till igen?
Då kommer föräldrarna till karlen och hämtar hem sonen.
Nu blev det kallt i sängen!



2 kommentarer:

  1. Jaha?
    Vad ska man säga om detta då?

    Ähh.. Kaffe is the shit!

    SvaraRadera
  2. Jag skickade "kärleksbilden" från mobilen så det var därför somdet kanske blev lite obegripligt för dig och Elis.

    SvaraRadera