onsdag 3 december 2008

Hej alla bekanta! Så här ser han alltså ut, prästen Anders, som jag berättat vitt och brett om för alla och envar.
Idag har han och hans fru varit på besök hos Johan & Linda och hälsat på lille Carl. Det säger väl en hel del om hans engagemang för lilla familjen på Österbrogatan?
Det var mycket trevligt att få träffas under glada former den här gången och tar jag inte fel så kan vi se framemot att snart träffas igen.
För övrigt så har Dubairesenenärerna kommit hem och de är mycket nöjda med sin resa. Så småningom ska jag försöka lägga ut lite bilder så att ni kan se vad de haft för sig.
Här hemma håller vi på att göra iordning på övervåningen. Nya tapeter, gardiner mm. Roligt med nytt där uppe. Det var ganska länge sedan det gjordes något där. Fast jag hoppas förstås att något barnbarn vill sova nere ändå. Det är så mysigt för mormor/farmor, när vi ligger i sängen och myser med Bamsetidning, gamla böcker, datorn och en film och alla föräldrar "tror" att barnen sover djupt.
Snart är alla här igen så jag lägger på ett kol fortsätter förbereda.


2 kommentarer:

  1. Hej Gerthie!
    Jag känner mig hedrad över att vara avbildad på Din blogg. Det var mycket trivsamt att träffas tidigare idag. Jag försökte skriva lite om det på moruti.blogspot.com om Du vill läsa!
    Kram,
    Anders

    SvaraRadera
  2. Dessutom skriver Du också bra!
    Kram,
    Anders

    SvaraRadera