tisdag 20 september 2011

Imorgon är jag i bjuden till sjukhuset

En sjuksköterska ska informera om den aktuella situationen samt uppdatera sig om hur vi har det hemma. Det är ingen vårdplanering utan ett informationsmöte.
Han är piggare idag och pratade ganska rent på morgonen men efter samtal med sköterska förstod jag att allt inte stämde riktigt med verkligheten. Det misstänkte jag redan så det var inget som jag rasade ihop för.
En större undersökning är inplanerad till torsdag och under tiden fortsätter träningen. Träningsmotivationen finns som tur är och saknaden efter Trassel är stor.
Ja, det är vad jag vet nu. Håll tummarna och tack för all omtanke från alla håll!

Mitt enstöringsliv ser ut så här: samma lunch söndag, måndag, tisdag och det räcker nog till imorgon och torsdag också.
Frukost jag tar likadan macka som Trassel.
Kvällsmat, nej jag har inte sänkt ner mig till torrfoder så jag tar en frukostmacka igen.
I övrigt fixar jag lite i trädgården, tillbringar en massa tid i telefon och så klart hälsar på på sjukhuset. Jag reder mig ganska gott med en och en halv arm.

1 kommentar:

  1. PÅ lördag ska du få ngt gott till dessert:) Jag bakar och tar med mig!

    Tänker på er! Hälsa Evert!!
    kram kram

    SvaraRadera