torsdag 16 juni 2011

Idag har jag fått en ros och kringlor.

Igår när jag var på sjukgymnastik så hade Britta försökt att hälsa på mig. Jag var borta extra länge eftersom jag lyckats med konststycket att skada mig i armen innan foten var riktigt läkt. Synd att jag missade besöket men det vändes till något positivt för nu fick jag fmkaffe hos henne istället. Passade bra när jag  varit och fått hjälp med att tvätta håret. Leka fin dam en stund och få presenter. Inte dumt.
Synd bara att Linda träffade mig vid dagis en stund innan för hon tyckte att jag lät deppig. Det gjorde jag kanske för jag kände mig dålig men kaffet trängde bort lite av olustkänslan. Får skärpa till mig när jag pratar med folk så att jag inte låter bitter bara för att jag är dålig.
Det här med armen ställer till det för det finns en stor risk att armbågen och axeln kommer att stelna till. Tur att man inte får reda på allt dag 1 och tur att många omkring mig kan sånt här. Själv tar jag det akuta först och det är värk och illamående. Tränar 5 pendlingar a 10 cm per dag och 5 armbågslyft utan att rubba överarmen. Sen låses härligheten fast igen. Allt som gör ont ska jag låta bli. Som ni förstår blir det inte allför mycket gjort här hemma. Jag går lite och sitter lite bakåtlutad. Det är det hela som produceras. Men det är bara vecka 1. 7 veckor kvar med låset sen 3 månader till med träning, kanske lite längre. Spelar  ingen roll bara det lir bätr.

1 kommentar:

  1. Mamma!
    Det är helt ok att låta deppig, tänk så många som deppar till dig. För det är faktiskt SKIT synd om dig.
    Kramar i massor

    SvaraRadera