fredag 21 januari 2011

Tänk vad det händer mycket på en vecka!

T ex min vecka. Kommer "frisk" till sjukhuset blir sövd, opererad
Och vaknar sjuk, planerat sjuk. Nu har det gått några dagar och idag har sista slangarna åkt. Gissa om det var skönt att duscha idag.
Under dagarna som har gått har jag somnat i de mest konstiga situationer. Jag har somnat med te i munnen, med smörgås i handen. Jag har somnat mitt i en stickning som endast består av 14 maskor. Det är olustig känsla att förstå att något blir fel men att
inte kunna påverka det.
Sen har jag tappat flera
ord men det ska rätta till sig idag när jag övergår till svagare piller. Doktorn sa igår att det är en av de mest smärtsamma ingreppen, som görs här. Då tycker jag, jamen så farligt är det inte men ont gör det och länge.
Ny ska jag träna art hoppa 3 meter till tandborsten och så tre meter tillbaka. Aka se
Jag kan planera in något mer på den utflykten.

1 kommentar:

  1. Ha det nu så bra med foten hemma. Och ett stort GRATTIS från oss på din Högtidsdag.

    Rolf o Birgitta

    SvaraRadera