lördag 24 december 2011

Det har kommit massor med julblommor från när och fjärran!

Tack alla!
Hoppas att ni har en bra jul på alla håll och kanter!
Imorgon kommer vi att fira jul med den delen av familjen, som finns i landet.

Julafton blir lite märklig i år eftersom inga barn är på plats och
svägerskan är på dialys och då det är bara vi två kvar. 15 - 20
personer har blivit 2. Undrar om maten räcker?

God Jul till alla!

Ett besök hos mamma på eftermiddagen blir det i alla fall och imorgon
hoppas jag att hon kan vara med här.

5 kommentarer:

  1. En riktig god jul Gerthie och Evert! Jag hör av mig när jag kommer ner på annandagen:) kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Kul att du är på väg. Tänkte att följs med sig på rea hos Rosenblad. Antar art du behöver hjälp att bära!

    SvaraRadera
  3. Amani glöm inte syrrans lista oxå, när du ändå ska till RosenBlads!!!

    SvaraRadera
  4. Självklart ska jag dit. Peter Z fyller ju jämt nästa år så jag tänkte att jag kunde hitta ngt till honom oxå. Syrrans lista finns med:)

    SvaraRadera
  5. Himla kul att brädan stavar alldeles själv....

    SvaraRadera