onsdag 28 december 2011

Amani vill ha uppdatering av bloggen.

Ok, det kan hon få. Jag tror, att hon vill, att jag ska berätta, att hon hälsade på mig igår.
Alltså, Amani hälsning på igår. Vi fikade, pratade och äntligen fick hon sin födelsedagspresent. Ett par röda tofflor med Sockstopp under så att hon inte ska halka på de nymornade golven i huvudstaden.
Halkat förresten, det har Ingela i Dubai gjort och nu tycker hon synd om sig själv för att hon knte har fått några tofflor. De gamla jag gjorde åt henne är uppslitna. Om jag nu får för mig Tt göra ett par nya åt henne undrar om hon har dom på sin favoritrestaurang då? Undrar mest för det var där hon halkade antagligen för att hon gick med höga, höga klackar.

Annars har helgen varit väldigt lugn. På juldagen träffade vi Johan med fam, mormor och Arne i Carina. Nag har gått en liten sväng på dagarna och ja, det är ungefär vad som skett.
Nu ska jag iväg på sjukgymnasten. Underlig gymnastik jag ligger ner och sjukgymnasten trycker på axeln på lite olika ställen så efter 30 minuter kan jag röra armen ganska obehindrat men efter någon dag så går det tillbaka igen. Trots allt är det några grader bättre nu än för någon månad sen.

2 kommentarer:

  1. Jag kan tillägga att jag åt kakor som aldrig förr. Var mätt resten av dagen efter alla, pepparkakor, saffranslängd, små kakor och kaffe! :)

    SvaraRadera
  2. Kul att Amani kommer och hälsa på det värmer Dottra Di...
    Kram kram

    SvaraRadera