fredag 8 oktober 2010

Det går bra

Jag klarar mina farliga piller utan större besvär. Dr Kjell fixade nog till en bra upptrappning. Hittills inga biverkningar och de elektriska smärtstötarna kommer ofta men är uthärdliga. Så skönt! Det här fixar sig galant!

Men dammsugaren är nog farlig? Jag kan inte riskera något, eller hur?

På tal om något annat än mitt ego så är det lågvatten nu. I Ragnabo är går stranden väldigt långt ut. Är det vinden som tagit allt vatten? hur gör man med taxeringsvärdena när man inte bor Strandnära längre? Ändras de efter hur vindarna går?

Det är fumligt att blogga med telefon så nu lägger jag på. Dags för Idol.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig Gerthie! Behöver du någonting?
    Kram/Rachel Svärdotter.

    SvaraRadera
  2. God morgon!

    Trevlig em. hos Margit. Tack för dina insatser där.
    Vi har övernattat i Skövde. 23 mil kvar till Arvika.
    Ev. kör vi över Linköping hem på söndag.
    Rolf o Birgitta

    SvaraRadera
  3. Tycker att det börjar bli dags för lite uppdatering!!!

    SvaraRadera