söndag 21 februari 2010

Påfyllning i skafferiet igen...

Ikväll har Anita H varit på besök med alldeles nybakad paj (äpple). Jag tänkte att det skulle bli lite lättare att hoppa fram med lite träning men med alla dessa ätliga gåvor så blir det tvärtom. Jag fick två chokladkartonger också men det är säkrast att de får förbli oöppnade ett tag.

Nytt för idag: Jag har hoppat ner för trappan till källaren med krycka, hoppat med Bocken till tvättstugan och sen tillbaka igen. Nästan. Uppför trappan kröp jag. Väldigt, väldigt dumt att duscha innan. Jag blev genomsvett. Jag tror, inte att det beror på att kondition fattas utan jag tar ut mig på OS.

Nu måste jag väl ändå snart få komma och byta gips. Den här stöveln börjar glappa.

2 kommentarer:

  1. Vilket äventyr! Jag passar på och hälsar från min mamma. Östgötar hälsningar från oss också! Krya på dig! Svärdottern.

    SvaraRadera
  2. Tack, Hälsa tillbaka när du pratar med henne.
    /G

    SvaraRadera