fredag 15 januari 2010

Hänt i veckan:

  • Lite jobb i Ålem, lärt ut lite nygamla system (nya för dem, gamla för mig)
  • hälsat på hos Elisabeth i garnshopen
  • julat ut det mesta
  • bokfört gamla året klart åt alla dessa föreningar, som vill ha en avdankad bankdam som kassör

nu får jag baka lite mutkakor och bjuda hem ett gäng revisorer, som förhoppningsvis godkänner räkenskaperna så att alla kan ha sina årsmöten i enlighet med respektive stadgar.

Undrar om jag inte ska bli revisor i stället?

Idag har jag varit på kontroll hos snabbe doktorn. Han lurade av mig 5 rör blod, tog bort ett födelsemärke, som kliade så in i vassen och klippte bort ett senilmärke. Fick mycket för pengarna och nej, märket är inte farligt enligt förstoringsglas em skickas iväg för analys ändå. Allt klart på 15 minuter.

Hoppas att fotoperationen går lika snabbt men det är nog att hoppas för mycket. Jag har blivit kallat på ett förberedelsebesök, som ska ta tre timmar! De är nog inte lika effektiva som här i Torsås? Eller är de det så att allt bara går som smort när väl kniven och sågen ska fram? Det är nästan lite spännande nu när det börjar dra ihop sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar