tisdag 1 januari 2008

Gott nytt år 2008!

Hej igen!
Oj, vad tiden går fort. Alldeles nyss var det julstök som höll igång alla människor. Nu är julen över och även nyårsfiranden.
Vi blev bjudna på Torsåsrevyn av Hans & Vallan. Revyn var riktigt bra!
Under tiden vi satt och vilade oss på revyn så fixade Rachel mat och Henke städade och silverpyntade. Vi blev bjudna på brasilianska rätter + oxfilé tillagat efter brasilianskt recept. Kanongott och det tyckte Hans och Vallan också! Det var första gången de smakade på Rachels rätter och de tyckte att det var både spännande och gott.
Henrik Andersson med familj dök upp vid 23-tiden och inväntade tolvslaget tillsammans med oss. Himlen lystes upp av mängder med fyverkerier både från oss men framförallt från grannar och så klart hela samhället.
Mia ringde precis när vi skulle äta så jag fick inte prata med henne. Snyft, snyft. Det var samma på julafton. Nu dröjer det väl in i halva januari innan jag hör av henne för Familjen skulle på semster IGEN!
Usch, Henke hotar med att de ska åka imorgon, trist för det blir så tomt när helgerna försvinner och det blir tomt i huset. Detär mysigt när de är här men såklart att jag fattar att de vill vara lediga hemma i sitt eget också. Jag är glad för tiden de vill spendera här.
Nu hoppas jag på ett glädjefyllt 2008!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar