tisdag 22 januari 2008

CHALLE O MALLE överraskar!

Det här fick jag in bredvid sängen på morgonen den 22:a tillsammans med en massa mer som du kan se på övriga bilder. Rubriken står för Charlie och Marianne, det är Katti som döpt om dem och som läsaren kanske förstår så är det de som står bakom tårta, champis och blommor här. Det är bara att slänga sig ner på bönemattan och vända sig mot Gnisvärd eller Dubai och buga och ropa: Tack!
Presenter fick jag också: jättefin penna Mont Blanc och Burberrynecessär, champis igen av fam Zickerman d.y. , Halsband Pilgrim av Gunnel och sen köpte hon en flaska parfym också och Eddy hade fixat en jättefin orkidé, som väntade på mig hemma. Av Katti fick jag en naturfärgad tröja med linne till, Masimo Dutti, fint ska de va!
Ja resan, föreställningarna och kläder kom också från sponsorn. Ah, vad ska jag säga? Tja, jag kan ha sådana här resor vid varje födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar