lördag 10 april 2010

Lördag och inget besök av

Amani, Katti eller Erik. Väldigt konstigt. Kan förklaringen vara att Amani är på Lidingö och Erik hos flickvännen och att jag alldeles nyss pratade med Katti i telefon?

Idag ska jag faktiskt ut på galej. Inte illa, eller hur? Arne och Carina kommer snart och hämtar oss. Vi ska ner till Golfkrogen och äta plankstek och sedan åka bort till Bjursnäs och se och höra paret Rydell och paret Seve/Brevestedt. Heter han så den siste?

Jag sitter här och doftar av fin parfym, som jag så klart fått av dottern. Hon vet vad som passar. Jag är så snål med flaskan använder den bara vid fina utryckningar. (Läser hon detta så fräser hon)

På andra bloggar ser jag att det är inne att visa sin outfit. när man ska på olika evenemang men jag tror att jag ska bespara er det nöjet och talar om att jag så klart har min sandal och den har ni sett.

För övrigt går det framåt eller är det uppåt jag menar? Jag kan gå uppför en trappa ganska normalt nu. Utan kryckor!
Nerför, nja men det kommer!
Framåt ja inte så illa. Halt men vadå?
Bakåt? Har inte försökt, ska prova när jag är klar med inlägget.
Värk/ont? Det vill ni inte veta!
Sover? Mycket bra med ljudbok har fått börja om på boken varje kväll. Man ska inte ha inspelningar med långa avsnitt.

Nej, hej hej nu ska jag se om hårstråna ligger åt rätt håll. Sitter här och ser på ett kort från 1966 och då låg hårstråna rätt.........

4 kommentarer:

  1. Hoppas planksteken var god :)Idag har jag "offrat" en hel lördag till att rensa och städa så en bit av din chokladkaka som belöning hade inte suttit fel :)

    Peter har fixat lite på tomten han och William hittade en död liten råtta, fy fasen vad äckligt! Självklart skickade jag ett kort till råtälskaren på Maldiverna, hihihi

    Jag har reckat lite inför vår Londonresa nästa vår Phantom of the opera och Mama Mia måste vi bara se!!! Var inne på you tube och lyssnade på låtarna och de var super bra!! Något kul att se fram emot:)

    Nu ska jag äta glass och titta på tv ha en fortsatt bra kväll.
    kram

    SvaraRadera
  2. Vi ses kanske i morron?
    Gubben fyller ju år då!
    Vet dock inte om det blir glass...

    SvaraRadera
  3. Amani: Kommer godispåse i veckan men den ör till barnen så du får fråga om du får smaka..... Håll i pengapåsen så att den räcker till London.
    Erik: jag vet att han fyller men jag kan inte imorgon om foten håller för Högsbytripp, Den här gubben får kanske gå till gubben ensam annars tar vi det en annan dag.

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för senast! Jag är glad att du mår bättre. Jag glömd inte mitt uppdrag. Jag återkommer inom kort. Kanske ringer jag upp dig i stället. Kram från oss alla, den sjuka familjen.

    SvaraRadera