onsdag 7 april 2010

Erik kom med glass!

Vilken tur jag har, som har mina "ungdomskamrater", som ser till att fylla frysen åt mig. Naturligtvis fick Erik äta glass också men han hade köpt en rejäl låda så nu kan jag "bjuda" nästa gång han kommer.



Igår och idag har jag tagit premiärturer med bilen. Igår körde jag 1,5 km och idag 1,2 mil. Det fungerar bra att köra men jag är lite osäker på om jag kan bromsa snabbt? Imorgon får jag ta och prova lite snabba inbromsningar här ute på gatan så att jag vet vad jag klarar av.



Skoproblemen håller i sig. Jag får bara på mig ett par sandaler men de har så hårda i sulor, att jag får stormvärk efter en stund. Försökte med mina MBT-sandaler för de har underbara, mjuka sulor men då kan jag bara stå stilla. Senorna räckte inte till att ta steg men jag får ett program i nästa vecka så då kan jag tänja och tänja.

Nu har jag bara 4 till 10 månader kvar av rehabilitering. Tjoho! Det går trots allt fort.
Dags att läsa i min bok, har längtat i flera timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar