måndag 18 februari 2013

Året börjar bra

Äntligen har svägerskan Carina fått en njure och här hålls tummar och tår för att allt ska gå bra. Tänk att få slippa dialysen tre gånger i veckan och dessutom få nya krafter!
Vi "friskusar", som bara har vardagsjukdomar kan nog inte föreställa oss hur jobbigt det måste varit att för tredje gången vänta på en ny njure.

Mer roliga saker- en 4-kg tung prinsessa har sett dagens ljus idag. Katti har blivit mamma igen och nu är jag tvåfaldig gammelfaster.

Inte utan att man känner sig tacksam.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla finaste faster! Det är mycket at fira nu framöver, din födelsedag, vår tjejas födelse och Carinas njure! Nu önskar jag mig den där klänningen som du gjorde till Alma och Ebba, det får bli dopklänning för denna donnan den 28 juli i år! Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan Mormor!
    Det är Ebba, vilken målning kommer du att ha nästa vecka?
    Jag tycker det är roligt att du visar olika.
    Jag saknar dig!
    Kram Ebba

    SvaraRadera