fredag 29 augusti 2008

Lasse här har du ett fan.


Tack för både mat och match. Ebba vill att du ska vinna allt. Enligt denna lilla expert är FF bästa laget i världen och Pelé kan slänga sig i väggen när det finns en Lasse Johansson.
Idag på morgonen jublade Ebba när hon fick syn på bilderna i Barometern. Hennes lag och hennes Lasse, vilken start på en dag.
Fortsättning från igår.
Hela familjen Zickerman övervakade en match mellan det rödvita laget och vet inte-laget. Idolerna vann med hela 4 mål och superstaren Lasse spelade hela matchen. Förväxla inte superstaren med Sibyllas korvkiosk nu utan det gäller alltså stjärnan själv. Enligt hörsägen gjorde stjärnan allt rätt och är ofelbar, vinkade åt publiken och spelade visst boll också. Vilken kille.
Laget gick vidare och är nu med i , ah det är inget jag behöver skriva om. Det står i varenda tidning och tom TV håller på att skvallra om det.

2 kommentarer:

  1. Tackar, tackar, visste väl att jag skulle bli uppmärksammad i mitt husorgan.

    Jag önskade mig ett par skitcoola trädgårdsboots i gummi,för endast 1000:-, som jag såg på capellagården i somras, men min fru vägrade ge mig dessa...

    Alice och jag försökte gå på fotboll i söndags och tålamodet höll i 45 min. Sedan blev det åter soffan.

    Det var kul att träffa dig igen i torsdags gerthie. Hoppas vi ses snart igen. Tills dess får allehanda duga...

    SvaraRadera
  2. Självklart ses vi igen. När du tröttnar på människorna på Bangatan så kan du springa hit. Vet inte varför din kommentar hamnat under Lasse - fan. Den borde stått under din födelsedag?

    SvaraRadera