söndag 16 mars 2008

Nu har jag lyckats!

Tågresan ær avklarad! Johan & Linda fixade så att jag kom till Emmaboda. Tack før det! Bensinpengar glømde jag så det får bli nør jag kommer hem.
Framme i Kastrup! Jag har klarat av sjælvincheckning, læmnat av bagaget fast jag hittade inte Gladpacken så det blev inte inplastat men vadå? Det ær bra nog att lilla jag från Torsås klarade incheckingen och læmna resvæska på mindre æn 5 minuter tillsammans. Loungen har jag hittat och jag fått brødbullar och rostbiff. Valfria drycker och plånboken behøver man inte ta fram.- Ær det fint så ær det!

Nu ær det besværliga val att gøra:

  • stanna kvar hær med min chipsskål,
  • hæmta kaffe,
  • læsa i min bok
  • vælja en tidning i hyllan hær
  • bara slappa
  • eller ut och shoppa

ellr varfør inte - gør allt- flyget går vid 21.05 så tid finns det. Klockan ær alldeles strax 18.00. Undrar ni vart jag ska? Jo ut i vida værlden før att se hur Fam Zickerman har det.

Huka er, jag ær på væg - det låter værre æn Supernanny på TV4 - Stackars små barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar